توسعه کسب‌وکار فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی لاله رخ

چالش:
فروشگاه لاله رخ  به‌عنوان یک کسب‌وکار در حال رشد، نیاز داشت تا مسیر توسعه خود را با رویکردی ساختارمند و علمی طراحی کند. این کسب‌وکار به دنبال برندسازی حرفه‌ای، بهبود فرآیندهای عملیاتی، افزایش شناخت برند، و ایجاد یک استراتژی توسعه پایدار بود

فروشگاه آرایشی بهداشتی لاله رخ

راهکار ما:

ما در این پروژه یک مسیر جامع برای رشد و توسعه کسب‌وکار لاله رخ ترسیم کردیم. مراحل کلیدی این همکاری شامل:

طراحی بیزینس مدل و برنامه توسعه برند : برای هدایت برندینگ و رشد پایدار
تحلیل و عارضه‌یابی کسب‌وکار:  شناسایی چالش‌های موجود و اصلاح فرآیندها
سیستم‌سازی و بهینه‌سازی فرآیندها :افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی
تدوین بیزینس پلن حرفه‌ای: تعیین مسیر راهبردی کسب‌وکار
تعریف اهداف سازمانی:تعیین اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت
خلق هویت برند و شعار تجاری:طراحی شخصیت برند و تداعی مؤثر آن در ذهن مخاطب
طراحی ارتباطات برندهای مرتبط :هماهنگی بین برند شخصی مدیریت و برند فروشگاه – با توجه به اینکه فروشگاه فیزیکی و آنلاین به صورت همزمان در حال فعالیت می باشند.

تدوین برند شخصی مدیریت و برند فروشگاه لاله رخ توسط احمد میرابی
طراحی هویت بصری برند :ساخت هویت گرافیکی و بصری منسجم برای جذب مشتریان
طراحی و اجرای وب‌سایت حرفه‌ای: بهینه‌سازی تجربه کاربری و محتوای دیجیتال ، بالا بردن سرعت پردازش و کار بروی سئوی وبسایت

طراحی سایت پروژه لاله رخ توسط دکتر احمدمیرابی
استراتژی محتوای دیجیتال و تبلیغات: برنامه‌ریزی برای تولید محتوای مؤثر در کانال‌های ارتباطی به عنوان مثال طراحی و اجرای صفر تا صد مجله افسون زیبایی با ساختار کاملا مستقل و محتوای صددرصد تولیدی – بدون کپی برداری از سایر وبسایت ها و مجلات
برندسازی شخصی مدیریت: ایجاد ارتباط بین برند شخصی و برند سازمانی
اجرای استراتژی‌های افزایش نفوذ برند :طراحی و پیاده‌سازی تاکتیک‌های عمق و گستردگی برند
تدوین و اجرای استراتژی توسعه کسب‌وکار: انتخاب و پیاده‌سازی مسیر رشد بهینه
پیگیری و اجرای زیرساخت‌های قانونی و حقوقی: اطمینان از تطابق کسب‌وکار با مقررات

برندسازی و توسعه کسب و کار فروشگاه ارایشی بهداشتی لاله رخ با دکتر احمد میرابی

نتایج پروژه:

1- ایجاد هویت برند منحصربه‌فرد که مشتریان با آن ارتباط برقرار کنند.

2- افزایش بهره‌وری عملیاتی و بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی

3- رشد فروش و افزایش نرخ تعامل در کانال‌های دیجیتال خصوصا وبسایت

4- ایجاد پایه‌ای مستحکم برای توسعه و گسترش فروشگاه در آینده به گونه ای که امکان توسعه انفجاری آن فراهم گردیده است.

5- جذب سرمایه گذار و شریک تجاری برای توسعه مجموعه در سال404

www.lalehrokh.com

www.lalehrokh.com/mag

www.lalehrokh.net

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران یک صنعت 10 میلیارد دلاری می باشد. اگر در این صنعت تجربه و فعالیت دارید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا رشدی انفجاری و سریع را تجربه کنید

آیا شما هم به دنبال توسعه کسب‌وکار خود هستید؟
ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مسیر رشد کسب‌وکار خود را با استراتژی‌های اصولی و علمی طراحی کنید. اگر مایل به مشاوره هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.02188458845

احمد میرابی، دکترای کارآفرینی و مشاور برندسازی، تبلیغات و توسعه فروشگاه‌های لوازم آرایشی و زیبایی