به “بازاریابی محتوایی” خوش آمدید. مانند بسیاری از مسائل زندگی تا وقتی به دقت با مفهوم بازاریابی محتوایی آشنا نشده باشید قادر به استفاده از بیشترین مقدار توانایی خود به وسیله آن نخواهید بود.
اینکه بازاریابی محتوایی چگونه تعریف میشود کدام اهداف تجاری میتواند به شما در دستیابی به آن کمک کند و چگونه محتوای منحصر به فرد شما با بازاریابی روزمره و و راهکاهایتان ارتباط برقرار کند، حوزههای دیگری است که در این کتاب به آن خواهیم پرداخت. هنگامی که شما از یک رویکرد راهبردی برای تولید و انتشار محتوای مرتبط و منسجم استفاده میکنید تا توجه یک گروه هدف مشخص را جلب نمایید، بازاریابی محتوایی مشوق اقدامات مشتری خواهد بود.
در مقایسه با اصول مهارت فروش معمولی در زمینه ارائه محصولات یا خدمات به مشتریان همیشگی شما، بازاریابی محتوایی با جلب توجه مخاطب هدف شما، منجر به رسیدن به نتیجه دلخواهتان خواهد شد. علاوه بر این بازاریابی محتوایی نیازهای مشتریان آینده شما را رفع کرده و آنها را به سمت یک نتیجهگیری خاص راهنمایی میکند. به نظر میرسد با گذشت زمان آنها به راهنماییهای شما اعتماد و بر آنها تکیه میکنند. همچنین ارزش پیشنهادی بینظیر شرکت شما را تشخیص داده و پس از گفته و انجام شدن همه موضوعات با وفاداریشان به نشان تجاری شما، پاداشتان را خواهند داد.
این کتاب بر تولید و توزیع بازاریابی محتوایی بر اساس روایتهایی با جذابیت احساسی متمرکز است که به عنوان راهی برای تعامل و آموزش مشتریان محسوب میشوند. همچنین در کتاب حاضر به ایجاد روابط بلند مدت با ارتباطات انسانی و موفقیت در فروش میپردازیم. طی یک فرایند هفت مرحلهای هدف از جذب مخاطبانی که از قبل و با دقت تعریف شدهاند و همچنین نحوه ساخت محتوایی را خواهید فهمید که منجر به اعتبار، اعتماد و فروش بیشتر میشود.
خلاصه برای اینکه بازاریابی محتوایی موفق باشد باید به مخاطبان مربوط باشد؛ یعنی ارزش آن را لمس کند و در تمام پیامها ثبات (یکنواختی) حفظ شود. همانگونه که در این کتاب بیان شده، زمانی میتوان به این سه هدف دست یافت که مراحل خاصی را دنبال کرده و با عملگرایی، راهکار و هماهنگی با استانداردهای کیفی، ارزش و هدف خواسته شده مخاطبان شما رعایت شود.
بیایید شروع کنیم.
نظرات
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.