در آغاز بشر از سرپناه برای ادامه بقا استفاده میکرد؛ اما با گذر سالیان نه تنها برای زندگی و امرار معاش به رفاه نسبی رسید، بلکه به انبوه سازی و سرمایهگذاری در ساخت و فروش خانه و ملک و زمین پرداخت. بدین دلیل و افزایش تقاضای فراوان در حیطه خرید و فروش ملک بنگاهی برای انجام این فرآیند نیاز بود. ایجاد مرکزی برای خرید و فروش املاک و مستغلات و تبیین روابط در معاملات آن یکی از امور ضروری است.
“تینا والینت” در کتاب “روابط در معاملات املاک و مستغلات” در ذیل عناوینی همچون: کسب و کار وابسته به رابطه، روانشناسی مشتری، دستهبندی شخصیتی، شجاعت متفاوت بودن، مشتری آماده برای خرید، فرآیند فروش، بازدید از خانهها و ۱۶ مرحله برای فرآیند فهرستبندی به امر خرید و فروش پرداخته است. بدیهی است که هر اثر تالیف و ترجمه ای خالی از خلل نیست؛ پس مترجم این کتاب از خوانندگان گرامی این کتاب خواستار است که پیشنهادات و انتقادات خود را پیرامون ترجمه این اثر با ما در میان گذارند.
نظرات
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.